- Advertisement -Newspaper WordPress Theme
COPIIStudiu îngrijorător: preșcolarii din mediul rural, probleme privind ascultarea și atenția

Studiu îngrijorător: preșcolarii din mediul rural, probleme privind ascultarea și atenția

Jumătate dintre preşcolarii din mediul rural au dificultăţi majore privind capacitatea de ascultare, atenție, urmarea instrucțiunilor, abilitatea de lucru în grup/echipă, cooperare și inițiativă, arată un studiu al World Vision România.

În ceea ce privește preșcolarii, 48% dintre copii prezintă probleme serioase privind capacitatea de ascultare, urmarea intrucțiunilor, abilitatea de lucru în grup/ echipă, cooperare, inițiativă.

De asemenea, 46,7% dintre copiii evaluați prezintă deficit în recunoașterea emoțiilor proprii și ale celorlalți, precum și un deficit în achiziția regulilor de exprimare emoționalã, reglare emoțională și comportamentală, emoționalitate pozitivă.

La nivelul competențelor cognitive, capacitatea de a se focalize pe o sarcină, atenție, performanță la probele de memorie, abilități de comunicare, 61% dintre copii au nevoie de sprijin în vederea dobândirii abilităților specifice vârstei.

Subscribe Today

GET EXCLUSIVE FULL ACCESS TO PREMIUM CONTENT

SUPPORT NONPROFIT JOURNALISM

EXPERT ANALYSIS OF AND EMERGING TRENDS IN CHILD WELFARE AND JUVENILE JUSTICE

TOPICAL VIDEO WEBINARS

Get unlimited access to our EXCLUSIVE Content and our archive of subscriber stories.

Exclusive content

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme

Latest article

More article

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme