Un nou studiu realizat pe peste 2.100 de adulți sugerează că un consum mai ridicat de alimente ultraprocesate poate fi asociat cu o capacitate mai scăzută de concentrare și o viteză mai redusă de procesare mentală, chiar și în cazul persoanelor care au, în rest, o alimentație considerată sănătoasă. Cercetarea a fost realizată de echipe […]
Studiu: alimentele ultraprocesate, asociate cu scăderea atenției și risc crescut de factori legați de demență
Subscribe Today
GET EXCLUSIVE FULL ACCESS TO PREMIUM CONTENT
SUPPORT NONPROFIT JOURNALISM
EXPERT ANALYSIS OF AND EMERGING TRENDS IN CHILD WELFARE AND JUVENILE JUSTICE
TOPICAL VIDEO WEBINARS
Get unlimited access to our EXCLUSIVE Content and our archive of subscriber stories.




