- Advertisement -Newspaper WordPress Theme
comunicat5 to go. Made in RO

5 to go. Made in RO

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Romania și totodată cea mai accesată franciză românească de HoReCa de pe teritorul țării lansează astăzi campania de susținere și promovare a antreprenoriatului local, “5togo. Made in RO.”

Această campanie dorește să promoveze business-urile și antreprenorii locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului românesc de succes, 5 to go, prin prisma colaborărilor strânse și a profilelor de business conexe.

Campania “5 togo. Made in RO.” va promova atât funrnizori, distibuitori si producători de materii prime locale cât și antreprenori energici ce au contractat francize 5 To Go, contribuind substanțial la dezvoltarea business-ului și tot o dată la dezvoltarea comerțului stradal, esențial pentru creșterea turismului local.

5 To Go este un brand 100% românesc, iar această campanie a fost creată în scop de mulțumire față de oamenii și companiile ce ne-au susținut încă de la început și datorită cărora lanțul de cafenele s-a dezvoltat impresionant într-un timp foarte scurt.” Lucian Bădilă, Co-Fondator 5togo

Prin campania “5togo. Made in RO.” compania dorește să demonstreze și să atragem atenția asupra faptului că și pe plan local pot lua naștere afaceri și brand-uri cu potențial fenomenal de dezvoltare, competitive cu brand-urile internaționale.

“5 to go s-a dezvoltat exclusiv prin fonduri proprii și de proveniență locală, folosind produse românești sau provenind de la distribuitori locali. Totodată, prin amploarea pe care proiectul 5 to go a căpătat-o, am contribuit concomitent, activ, la dezvoltarea business-urilor partenerilor noștrii și la crearea de peste 25 de noi societăți comerciale și zeci de locuri de muncă pentru comunitatea locală.” Radu Savopol, Co-Fondator 5togo

În următoarele luni, veți putea afla povestea de succes din spatele companiilor conexe și francizelor 5 to go în secțiunea Antreprenor Local aflată pe noul site-ul www.fivetogo.ro 

Poveștile partenerilor noștrii își vor face apariția succesiv timp de aproximativ 6 luni de zile și vor face referire la modul în care a luat naștere călătoria 5 togo și felul în care această colaborare a influențat dezvoltarea business-ului propriu sau parcursul antreprenorial personal.

Campania debutează cu Laura Poenaru  – antreprenor local, francizor 5 to go Craiova și Călin Țiplea – reprezentant B&B Group. Ambele povesti le puteți afla accesând http://fivetogo.ro/categorie/antreprenor-local/  și vizitând pagina de Facebook – Antreprenor Local (www.facebook.com/antreprenorlocal)

Dorim să transmite un zâmbet de mulțumire și prietenilor nostrii, din toată țara, ce au

îmbrățișat cu căldură conceptul de cafenea <to go> , clienții noștri fără de care 5 to go nu s-ar fi aflat astăzi pe lista celor mai puternice brand-uri românești din domeniul Horeca.

 Ne bucurăm că sunteți alături de noi. Smile, there is coffee !

Subscribe Today

GET EXCLUSIVE FULL ACCESS TO PREMIUM CONTENT

SUPPORT NONPROFIT JOURNALISM

EXPERT ANALYSIS OF AND EMERGING TRENDS IN CHILD WELFARE AND JUVENILE JUSTICE

TOPICAL VIDEO WEBINARS

Get unlimited access to our EXCLUSIVE Content and our archive of subscriber stories.

Exclusive content

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme

Latest article

More article

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme